W latach 2009 – 2011 zrealizowano inwestycję pod nazwą “Budowa Kompleksu Turystyczno – Rekreacyjnego w Żaganiu”. Budowę zakończono, obiekt funkcjonuje, natomiast sposób prowadzenia inwestycji sprawił, iż w maju 2015 roku Spółka Pałac Książęcy wezwana została do zwrotu  944.103,51 złotych wraz z należnymi odsetkami z tytułu nieprawidłowości stwierdzonych przez zespół kontrolujący Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze w obszarze przestrzegania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nadzoru inwestorskiego. Główny zarzut dotyczy braku informacji, do której zobligowany jest beneficjent, w przypadku zmian w zakresie terminów składania ofert. Takie zmiany w ramach prowadzonej w 2009 roku inwestycji nastąpiły dwukrotnie – dwukrotnie bez zamieszczenia ogłoszenia o zmianie terminu, czym zdaniem Urzędu Marszałkowskiego, naruszono zasadę równego traktowania wykonawców.  

9 listopada Zarząd Spółki Pałac Książęcy skierował do IZ LRPO pismo wraz z zaproponowanym harmonogramem spłaty ratalnej należności głównej oraz naliczonych odsetek przez okres pięciu lat. Bez względu na rozstrzygnięcie wniosku niezbędne będzie przekazanie miliona złotych wsparcia na spłatę powyższego zobowiązania. Pieniądze te w formie dokapitalizowania miasto przekaże spółce ze środków bieżących