Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie na temat: “Sprzedaż relacyjna, czyli jak zwiększyć swoją skuteczność handlową”, które odbędzie się 27 kwietnia 2017 r. w Oddziale ZIPH w Żaganiu przy ul. Jana Pawła II 15 w godzinach od 9.00 do 15.00.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności sprzedaży produktów lub usług. Zajęcia kierowane są do osób, które kontaktują się z klientem bezpośrednio i przez telefon – działy sprzedaży, reklamacji, działy obsługi klienta; do handlowców i doradców klienta.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak budować dobre relacje, dokonają analizy własnego stylu komunikacji w relacjach z klientami, udoskonalą umiejętności zaspokajania potrzeb klienta. W trakcie praktycznych ćwiczeń uczestnicy rozwiną umiejętność budowania wizerunku własnej osoby z wykorzystaniem naturalnego potencjału.
Szkolenie poprowadzi Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i rekrutacji.
Program szkolenia:
- Diagnoza skutecznego handlowca.
- Co nas wspiera, a co ogranicza.
- Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
- Typologia stylów społecznych.
- Wskaźniki behawioralne – jak rozpoznać styl społeczny klienta.
- Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
- Nawiązywanie kontaktu z klientem.
- Budowanie więzi.
- Komunikacja nastawiona na klienta – dostrajanie.
- Budowanie pozytywnych relacji między członkami zespołu a rola lidera.
- Moje cele rozwojowe – zestaw dobrych praktyk na przyszłość.
- Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Informacje i zgłoszenia: Marzena Młynarczyk, telefon: 95 739 03 12, e-mail: marzena.mlynarczyk@ziph.pl