Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie na temat: “Sprzedaż relacyjna, czyli jak zwiększyć swoją skuteczność handlową”, które odbędzie się 27 kwietnia 2017 r. w Oddziale ZIPH w Żaganiu przy ul. Jana Pawła II 15 w godzinach od 9.00 do 15.00.

 Celem szkolenia jest nabycie umiejętności sprzedaży produktów lub usług. Zajęcia kierowane są do osób, które kontaktują się z klientem bezpośrednio i przez telefon – działy sprzedaży, reklamacji, działy obsługi klienta; do handlowców i doradców klienta.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak budować dobre relacje, dokonają analizy własnego stylu komunikacji w relacjach z klientami, udoskonalą umiejętności zaspokajania potrzeb klienta. W trakcie praktycznych ćwiczeń uczestnicy rozwiną umiejętność budowania wizerunku własnej osoby z wykorzystaniem naturalnego potencjału.

Szkolenie poprowadzi Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i rekrutacji.

Program szkolenia:

  1. Diagnoza skutecznego handlowca.
  2. Co nas wspiera, a co ogranicza.
  3. Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
  4. Typologia stylów społecznych.
  5. Wskaźniki behawioralne – jak rozpoznać styl społeczny klienta.
  6. Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
  7. Nawiązywanie kontaktu z klientem.
  8. Budowanie więzi.
  9. Komunikacja nastawiona na klienta – dostrajanie.
  10. Budowanie pozytywnych relacji między członkami zespołu a rola lidera.
  11. Moje cele rozwojowe – zestaw dobrych praktyk na przyszłość.
  12. Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Informacje i zgłoszenia: Marzena Młynarczyk, telefon: 95 739 03 12, e-mail: marzena.mlynarczyk@ziph.pl