- To event minęło.
ODWOŁANE- I Żagańska i Powiatowa Liga w Tańcu Freestyle
kw. 4, 2020 | 11:00 - 17:00
Klub Sportowy “PASJA” wspólnie z Żagańskim Pałacem Kultury i Akademią Tańca NDS zapraszają w sobotę 4 kwietnia 2020 roku na salę kryształową Pałacu Książęcego, gdzie odbędzie się I Żagańska i Powiatowa Liga w Tańcu Freestyle „Taneczna Bitwa o Żagań i Powiat Żagański 2020”.
Zawody mają charakter otwarty i są przeznaczone dla klubów tanecznych i fitness, domów kultury, szkół tańca niezrzeszonych w organizacjach tanecznych, a także zrzeszonych w różnych organizacjach partnerskich działających na terenie Polski.
CELE TURNIEJU
– konfrontacja dorobku artystycznego solistów, duetów i zespołów amatorskiego ruchu;
– popularyzacja tańca, jako forma rozwoju fizycznego i aktywnego spędzania czasu wolnego wśród dzieci, młodzieży
i dorosłych;
– wyłonienie najlepszych tancerzy w poszczególnych konkurencjach tanecznych i kategoriach wiekowych;
– integracja tancerzy i trenerów z całego kraju w duchu fair play i wymiana pomysłów oraz doświadczeń pomiędzy klubami i trenerami;
– promocja miasta Żagań i Powiatu Żagańskiego
KONKURENCJE:
– Solo
– Duety
– Trio
– Miniformacje
– Formacje
DYSCYPLINY:
– Hip Hop
– Break Dance
– Electric Boogie
– Inne Formy Tańca
KATEGORIE WIEKOWE:
• Maluszki – 2012 i młodsi
• Dzieci I – 2010-2011
• Dzieci II – 2008-2009
• Juniorzy I – 2006-2007
• Juniorzy II – 2004-2005
• Dorośli – 2003 i starsi
• Dorośli – +31 lat i starsi
Zgłoszeń do udziału w Turnieju dokonuje Przedstawiciel Klubu tylko on-line poprzez stronę rejestracyjną www.danceonline.pl (instrukcja na stronie) do dnia 23.03.2020 r. do godz. 24.00
Zamiast tradycyjnych wejściówek publiczność będzie mogła dołożyć cegiełkę do kwoty, którą potrzebuje rodzina chorej dziewczynki. Warunkiem wejścia dla widzów na turniej jest przekazanie min.10 zł. Cały dochód z wejściówek zostanie przeznaczony na lek dla malutkiej Mii
KIEROWNICTWO ORGANIZACYJNE
RENATA NIEZGODA +48 606132963 klubsportowypasja@gmail.com
ZAPRASZAMY DO MIASTA ŻAGAŃ 🙂
I PIĘKNYCH PAŁACOWYCH KOMNAT 🙂
w imieniu organizatorów