Niezmiernie miło nam poinformować, że w miniony wtorek (11.08) w żagańskim magistracie odbyło się spotkanie finalizujące współpracę z amerykańskim wojskiem przy organizacji dnia otwartego dla lokalnych przedsiębiorców. Będzie to pierwsze tego typu spotkanie w Polsce!

The 928th Contracting Battalion (CBN) (928. Batalion Kontraktujący), Forward Contracting Element – North/Central (FCE-N/C) (Północno/Centralny Element Kontraktów Terminowych) oraz Urząd Miasta Żagań zapraszają lokalne firmy do udziału wForum Branżowym dla Firm”. Spotkanie odbędzie się 10 września br. w Sali Kryształowej żagańskiego pałacu.

Forum Branżowe dla Firm

„Partnerstwo z Lokalnymi Firmami”

10 września 2020 r.

10.00 – 15.00

Żagań, ul. Szprotawska 4

Sala Kryształowa Pałacu

 

Udział bezpłatny

Rejestracja od godz. 9.30

Przewidziana jest półgodzinna przerwa w trakcie trwania Forum

Liczba miejsc jest ograniczona

 

Uczestnicy forum pozyskają niezbędne informacje potrzebne do ubiegania się o kontrakty z amerykańskim rządem. Przypominamy, że amerykańskie wojsko jest zainteresowane pozyskaniem listy potencjalnych kontrahentów z terenu województwa lubuskiego, głównie dostawców wyposażenia kuchni oraz siłowni, podmiotów świadczących usługi przewozu osób oraz mycia i odkażania pojazdów. Organizatorzy krok po kroku wytłumaczą przedsiębiorcom, jakie warunki należy spełnić, by móc uczestniczyć w zamówieniach rządu USA.

Spotkanie jest bezpłatne i ma charakter otwarty, jednak wymaga wcześniejszej rejestracji za pomocą dedykowanego formularza online. UWAGA! Jeśli formularz nie działa poprawnie, można skorzystać z alternatywnej formy rejestracji online. Więcej informacji znajdą Państwo poniżej, w sekcji  “WARUNKI KONIECZNE DO SPEŁNIENIA”.

W wydarzeniu będzie uczestniczył polski tłumacz, więc znajomość języka angielskiego nie jest wymagana, choć będzie mile widziana. Udział w spotkaniu bez wcześniejszego zgłoszenia będzie niemożliwy!

 

WARUNKI KONIECZNE DO SPEŁNIENIA

Aby wziąć udział w bezpłatnym Forum Branżowym dla Firm, należy spełnić łącznie cztery poniższe warunki:

1. Należy wypełnić krótki formularz rejestracyjny online* (instrukcję, jak wypełnić formularz krok po kroku, znajdziecie Państwo pod koniec artykułu) do dnia 1 września 2020 r., podając wszystkie wymagane dane (wskazane jest podanie ważnego adresu email, ponieważ zostaną na niego wysłane materiały informacyjne). Formularz jest dostępny pod tym linkiem.

UWAGA! Jeśli link nie działa poprawnie, możliwa jest alternatywna forma rejestracji poprzez email. Należy wówczas wysłać zgłoszenie na jeden z poniższych adresów:

kristoffer.a.saranghilo.mil@mail.mil

craig.l.neill.mil@mail.mil

Zgłoszenie wysłane alternatywną drogą mailową musi zawierać następujące dane: Rank/Title, First Name, Last Name, Organization/Office Symbol, Daytime Phone oraz Email Address (tłumaczenie znajduje się poniżej, w sekcji JAK WYPEŁNIĆ ZGŁOSZENIE?).

2. Oprócz rejestracji online, należy mieć przy sobie w dniu spotkania (10 września) wydrukowany specjalny odcinek rejestracyjny (dostępny w języku polskim do pobrania tutaj) widoczny poniżej.

3. W spotkaniu może uczestniczyć tylko jeden przedstawiciel danego przedsiębiorstwa.

4. Każdy uczestnik musi mieć przy sobie maseczkę oraz zasłaniać za jej pomocą usta i nos w trakcie udziału w forum.

 

JAK WYPEŁNIĆ ZGŁOSZENIE?

*Formularz rejestracyjny online dostępny jest jedynie w języku angielskim, dlatego poniżej podpowiadamy jak poprawnie wypełnić poszczególne pola.

Po kliknięciu w link: https://e.afit.edu/57df38 w przeglądarce internetowej wyświetlone zostanie zaproszenie do wzięcia udziału w Forum Branżowym dla Firm. Należy kliknąć “Click Here to View Your Invitation”, następnie przejść na koniec zaproszenia i wybrać przycisk „Click here to R.S.V.P.”.

Zostaniemy przekierowani do formularza rejestracyjnego, w którym należy wypełnić następujące pola:

POLE: „Rank/Title” – należy wpisać stanowisko służbowe uczestnika,

POLE: „First Name”- należy wpisać imię uczestnika,

POLE: „Last Name” – należy wpisać nazwisko uczestnika,

POLE: „Organization/Office Symbol” – należy wpisać nazwę przedsiębiorstwa, które reprezentuje uczestnik,

POLE: „Will You Be Attending the Ceremony” – należy potwierdzić udział w Forum poprzez zaznaczenie opcji „Yes”,

POLE: „Daytime Phone” – należy wpisać numer kontaktowy poprzedzony numerem kierunkowym „+48”,

POLE: „Email Address” – należy podać aktualny adres email (UWAGA! należy podać ważny adres email, ponieważ zostaną na niego wysłane materiały informacyjne).

Po wypełnieniu formularza, należy w pole „Code” wpisać liczbę, która została automatycznie wygenerowana na ekranie (poniżej przykład) – jeśli wyświetli się 5458, wpisujemy 5458, itd.

Na koniec zatwierdzamy swoje zgłoszenie przyciskiem „Submit”.

Organizacja spotkania oraz liczba uczestników będzie uzależniona od aktualnych obostrzeń oraz zaleceń związanych z COVID-19.

Więcej informacji na temat Forum Branżowego dla Firm można uzyskać w Urzędzie Miasta Żagań pod numerem telefonu: 68 477 10 68.